Chcesz sprawdzić kiedy mijają terminy płatności transz na mieszkanie, skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta, a może dowiedzieć się więcej na temat naszych programów?
Nie ma nic prostszego – już teraz skorzystaj z Panelu Klienta dostępnego na naszej stronie.
Panel Klienta jest świetnym źródłem informacji, które uzyskasz bez konieczności oczekiwania na linii. Umożliwia, kontakt oraz weryfikację wielu istotnych zagadnień, takich jak:
- sprawdzenie danych dotyczących bieżących płatności i terminów wpłat kolejnych transz na mieszkanie,
- uzyskanie informacji o programach Robyg,
- bezpośredni kontakt z naszym Biurem Sprzedaży, Biurem Obsługi Klienta, Administracją oraz Działem Relacji z Klientem i Działem Kredytowym,
- możliwość zgłoszenia reklamacji i ewentualnych usterek.
TO PROSTE: aby założyć konto w Panelu Klienta, wystarczy:
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do korzystania z Panelu Klienta.