W związku z dynamicznym rozwojem firmy, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu innowacyjnego rozwiązania dedykowanego naszym klientom.
Z dumą informujemy, że jesteśmy jedyną firmą z naszej branży, która zdecydowała się na powołanie Rzecznika Klienta!
Dlaczego potrzebujemy Rzecznika Klienta?
Naszą motywacją jest jeszcze większe zadowolenie klientów. Dzięki powołaniu Rzecznika nasi klienci zyskają pewność, że mogą liczyć na nasze wsparcie również w każdej problematycznej i trudnej sytuacji. I choć staramy się, by takich było jak najmniej, mamy świadomość, że nie da się ich całkowicie uniknąć i warto mieć pomysł jak optymalnie w nich postępować.
Zasady działania Rzecznika Klienta
Rzecznik Klienta jest dostępny dla wszystkich klientów ROBYG w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się z pytaniami lub sugestiami, po wyczerpaniu kontaktu na zwykłej ścieżce zakupowej, w tym z Przedstawicielem Handlowym i Biurem Obsługi Klienta. Jeśli nie zostanie zachowana standardowa ścieżka kontaktu, i sprawa trafi do Rzecznika, będzie on zobowiązany do odesłania zgłoszenia do oceny przez Biuro Obsługi Klienta.
W swoich działaniach Rzecznik kieruje się takimi wartościami, jak: niezależność, bezstronność, zaufanie, empatia. Gwarantuje pełną otwartość na dialog oraz dokładną analizę każdej sprawy. Stanowisko Rzecznika jest niezależne od struktur ROBYG.