logo
26 Kwietnia 2021
Proekologiczne rozwiązania na osiedlach - sonda portalu RynekPierwotny.pl

Z okazji Dnia Ziemi portal RynekPierwotny.pl przygotował sondę, pytając przedstawicieli największych firm deweloperskich o rozwiązania i udogodnienia ekologiczne na jakie mogą obecnie liczyć nabywcy.
 

Ekologia od wielu lat to wiodący trend w budownictwie mieszkaniowym, który z jednej strony jest coraz mocniej egzekwowany przez prawo, a z drugiej przez samych klientów – świadomych zmian klimatu. Wiele z tych technologii jest z nami już od dawna, inne powoli pojawiają się w nowych inwestycjach. 

Proekologiczne rozwiązania weszły już do standardu budownictwa mieszkalnego. O rozwiązaniach jakie wykorzystujemy na naszych osiedlach opowiedziała Anna Wojciechowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ROBYG w Gdańsku i Poznaniu:
 

- W ROBYG od dawna stawiamy na innowacyjne rozwiązania proekologiczne. Na osiedlach projektujemy tereny zielone tak, by nie dopuścić do przegrzania środowiska oraz wprowadzić retencje wody z naciskiem na bioróżnorodność. Wdrażamy ideę ogrodów deszczowych, na elewacjach budynków wprowadzamy instalacje pochłaniające dwutlenek węgla. Stosujemy także tzw. zielone dachy. W budynkach korzystamy z oświetlenia LED, paneli fotowoltaicznych i światłowodów. Budujemy, myśląc o otoczeniu. Współpracujemy z lokalnymi firmami i podwykonawcami, wpływając w ten sposób na lokalne rynki pracy. Tworzymy środowiska społeczne, które tworzą lokalne społeczności i integrują sąsiadów. Wyprzedziliśmy trendy i od kilku lat w naszej ofercie, w standardowym wyposażeniu mieszkań znajdują się inteligentne systemy zarządzania Smart House firmy Keemple. Nasi klienci mogą sterować m.in. oświetleniem, multimediami, bezpieczeństwem, ogrzewaniem – to właśnie na rozwój takich rozwiązań możemy liczyć w przyszłości.

Zapraszamy do zapoznania się z całym materiałem przygotowanym przez portal RynekPierwotny.pl

Czytaj również
Organizacja pracy biur sprzedaży - 12 lipca
10 Lipca 2025
Organizacja pracy biur sprzedaży - 12 lipca
Zmiany w funkcjonowaniu biur sprzedaży w dniu 12 lipca.
Powołujemy Rzecznika Klienta!
8 Lipca 2025
Powołujemy Rzecznika Klienta!
Podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu innowacyjnego rozwiązania dedykowanego naszym klientom - Rzecznik Klienta.
Szumilas - nowy etap już dostępny!
7 Lipca 2025
Szumilas - nowy etap już dostępny!
Nowy etap osiedla Szumilas już w sprzedaży!
Organizacja pracy biur sprzedaży - 12 lipca
10 Lipca 2025
Organizacja pracy biur sprzedaży - 12 lipca
Zmiany w funkcjonowaniu biur sprzedaży w dniu 12 lipca.
Powołujemy Rzecznika Klienta!
8 Lipca 2025
Powołujemy Rzecznika Klienta!
Podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu innowacyjnego rozwiązania dedykowanego naszym klientom - Rzecznik Klienta.
Szumilas - nowy etap już dostępny!
7 Lipca 2025
Szumilas - nowy etap już dostępny!
Nowy etap osiedla Szumilas już w sprzedaży!
Organizacja pracy biur sprzedaży - 12 lipca
10 Lipca 2025
Organizacja pracy biur sprzedaży - 12 lipca
Zmiany w funkcjonowaniu biur sprzedaży w dniu 12 lipca.
Powołujemy Rzecznika Klienta!
8 Lipca 2025
Powołujemy Rzecznika Klienta!
Podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu innowacyjnego rozwiązania dedykowanego naszym klientom - Rzecznik Klienta.
Szumilas - nowy etap już dostępny!
7 Lipca 2025
Szumilas - nowy etap już dostępny!
Nowy etap osiedla Szumilas już w sprzedaży!
Telefon
Wiadomość