Opinie klientów są dla nas bardzo ważne.
8 lutego rozpoczęliśmy badanie satysfakcji naszych Klientów po odbiorze mieszkań, w ramach którego wysłane są krótkie, składające się z kilku pytań ankiety. Zebrane informacje mają na celu podwyższenie jakości obsługi naszych Klientów, a dodatkowo, dzięki ich wypełnieniu w mniej niż 2 minuty każdy nabywca mieszkania od ROBYG – może wesprzeć Dzieci z Pomorskiego Hospicjum.
Ty wypełniasz ankietę – my przekazujemy środki finansowe!
W podziękowaniu za każdą wypełnioną ankietę zobowiązujemy się do przekazania na konto Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci kwoty 30 zł!
Po upływie 1 miesiąca udało nam się zebrać 177 wypełnionych ankiet, dzięki którym przekazaliśmy na konto Fundacji Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci kwotę: 5 310 zł.
Zachęcamy do dalszego wypełniania ankiet i wsparcia w ten sposób dzieci przebywających
w hospicjum, ale także do przekazania na rzecz Fundacji 1 % podatku. Ankiety dostępne są dla wszystkich naszych klientów po upływie około 1 miesiąca od odbioru mieszkania – dostarczane na adres e-mail podany w umowie deweloperskiej.
Dziękujemy wszystkim Klientom, którzy do tej pory podzielili się z nami swoją opinią.